tirsdag 12. august 2008

Skammer meg....

Jeg har mottatt hele tre awarder i det siste, og ennå ikke laget et innlegg på det!
Denne har jeg fått fra Liven!

Denne fra Harmoni!

Og denne fra Bodil,hjem,hobby,hage!

Tusen takk til dere alle, det varmer et hjerte å bli satt pris på:)

Jeg deler gjerne med alle som er på besøk hos meg:)

Imellomtiden håper jeg på flere dager som kan nytes i fjæra..sommeren har vært flott den, men vi tar gjerne imot flere varme dager i solen!

Litt Tilda blir det tid til mellom slagene også... Har kjøpt flere fine stoffer som skal tas frem når høstkveldene kommer!

Ha en flott uke, jenter!

7 kommentarer:

Jorunn sa...

For en utrolig søt tilda!!!

My home is my Castle sa...

For en nydelig Tilda :)Ble jo helt forelsket i hene :)
Du driver ikke og selger vel ;)

Ha en fin kveld

mali-mo sa...

Gratulerer med awardene. Vet hva du mener, jeg fikk heller ikke lagt ut mine før etter lang tid, og var litt redd for at giverne skulle tro jeg ikke satte pris på dem...for det gjorde jeg jo!

Søt Tilda!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Grattis med awarder. Ikke noe å skamme seg for, jeg klarer så og si aldri å takke helt med det første. Noen ganger er det et race med awarder og utmaninger,og da strekker ikke .alltid tiden til
Man blir superglad og takke gjør man jo før eller siden.
Ha det bra
Klem

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med alle awrdene, du fortjener alle som en.=)

Nydelig bilder. Kosleig å kikke på stemningsbilder fra fjære. Tilda èn var også veldig fin .=)

Klem Kerstin

My home is my Castle sa...

Hei igjen :)
Så snill du er som vil sy en Tilda til meg :)
Hvor mye skal du ha for henne ??

Jeg ville skrevet en mail, men fant ingen adresse hos deg.
Hvis du vil ta kontakt med meg er min karivatne58@yahoo.no

Klem

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Grattis med flere award ;)Fin Tilda du har laget, har så lyst å lage en selv men det får bli til høsten eller jul...holder fremdeles på med malekosten...

Ha en fin helg !