lørdag 26. juli 2008

For en helg:0)

Litt kveldsstemning fra den ene terassen min:)
Her kan vi nyte varme sommerkvelder....

Hylle og fat fra Fretex...
Benken har jeg fått, mulig den blir hvit om ikke så altfor lenge:)

Koselig er den iallefall,den blir nok værende ute, står delvis under tak.....


En av to bunndekkeroser jeg har utenfor, de blomstrer med enormt mange blomster nå!

Et nydelig syn!

Viking heter de tror jeg...

Og med denne fantastiske rosen vil jeg ønske dere en flott helg i varmen:0)

Dette er en New Dawn som jeg håper skal bli frodig og fin under terassen!!

Ha en super helg!!!

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Nydelig terasse du har . Kjempekoselig. Likte hyllen og benken din spseielt godt. Et deilig sted å være og nyte late herlige sommerdager og kvelder.

ha en kjempekoselig helg du også.
Klem :=)

h.espe sa...

Åh, så flotte bilder fra terrassen din en herlig sommerkveld!! JA - er ikke livet deilig om dagen..? I natt fikk jeg meg rett og slett i til sengs, iallfall ikke før veldig sent. Tente masse lys, tok pc'en på fanget, blogget litt, kosa meg med litt vin og bare nøt den lune kvelden/natten...

Ønsker deg en fantastisk flott helg - nyt sommeren og nyt livet!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Jorunn sa...

Så fint du har det! Hyllen var bare kjempefin :0) For en nydelig rosebusk du har, også så fin farge det var på blomstene!

Anonym sa...

Så deilig å ha flere terrasser og kose seg på:)
Du har innredet kjempeflott! :)

ha en fin kveld :)

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

for noen flotte roser !!Koselig på terrassen din, og herlig å sitte ute sene kvelder. Har ikke fått nytt de varme kveldene ute for vi har vært på landet og der blir man oppspist av mygg når kvelden kommer:(
Det ligger en award til deg på siden min :)
Ha en fin ny uke ;0)

liven sa...

Award til deg hos meg!!
Du har litt å ta fatt i nå så du blir nødt å bruke litt tid på blogging:O)

Anonym sa...

Hei, takk for titten, utrolig sjarmerende og fengende blogg!