tirsdag 29. april 2008

Litt av hvert...

En rosa Tilda sitter på peiskanten hos meg...
Den ble jeg veldig fornøyd med:)
Syr en del på kveldstid, så hvis noen vil bestille en Tilda hos meg så bare gi en lyd!
Det begrenser seg hvor mange jeg kan plassere rundtom i huset!
Godnatt tilda og kaniner syr jeg også, så det er bare å komme med fargeønsker...
Må nesten tilføye at jeg syr alt for hånd, så det tar noen dager før jeg kan få det ferdig...

Ny kaffekrukke er også kjøpt. Tror den er fra Miljøgården, en kjempefin serie de hadde fått i en lokal interiørbutikkk...

Både mugger og pastakrukker finnes i denne serien, og det dukker gjerne opp hos meg etterhvert:)

Denne kurven fant jeg også der.. Kunne helt sikkert klart å lage en sånn selv, men det er så mye lettere å kjøpe sånt!


Bildet fra bilen!

Jeg var nemlig innom Fretex i dag, og fant disse!!

2 kjempefine hyller, til bare 25 kroner!!

De måtte rett og slett bare bli med meg hjem:)

Til slutt må jeg vise min første sommerblomst i år..

Skal plantes i en krukke etterpå..

Og ja, rosa og rødt er ikke så veldig fint sammen, men forhåpentligvis skal huset vårt snart bli hvitt!

Malingen står i garasjen, så nå venter vi bare på godværet!

Ha en flott dag alle sammen:)

12 kommentarer:

Tyra sa...

Hei, Lena! Så fin blogg du har! Riktig koselig, og med mange fine bilder. Stikker innom snart igjen, jeg!
Hilsen Cathrine.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Så flink du er å sy! Kjempeflotte Tilda damer!
De hyllene var jo veldig billige!!
:O)

Ann Helen sa...

Hei! Så koselige bilder:)
Da er du registrert på Norske interiørblogger! Gjør oppmerksom på at det kan ta noen timer før bloggrollen laster når du har lagt ut innlegg, jeg har f.eks opplevd at det har tatt hele natten! Så vet du det hvis det skulle ta litt tid:)

Magdalena sa...

koselig!! Så er du tydeligvis flink med hendene dine...
ja kan finne ting på Fretex, men fretexen her er BLITT SÅ DYR!!
Klem til deg~

Huset på toppen sa...

Heisann!! Så fine ting du har kjøpt og pyntet så fint, jammen har du funnet masse fint på Fretex!!!
Hvilken Fretex butikk er det du handler i??
Syr du at på Tilda for hånd??
Jeg syr det meste på symaskin;-)

Ha en fin onsdag!!

Prinsesse Elin sa...

♥ ♥ ♥ ♥ TUSEN TAKK FOR GAVEN I HEMMELIG VENN. Er så treg....fant ut nå at avsløringen kom den 16 april....kan ikke følge med på alt. Eggene var borte på et VIPS. ha ha ha ha klem:O)

Anita sa...

Er så imponert over dine hånsydde Tildaer!! Kjempeflotte! Så heldig med de hyllene! Virkelig et kupp! Ha en strålende 1.mai!

silje-sin sa...

Så fin Tilda, og flotte ting du har kjøpt:) Hyllene var jo også et kupp! Sånne kan man nesten ikke få nok av! Ha en flott helg:) klem fra silje.

Hilde sa...

Så heldig du var å få disse fine hyllene til 25.- da, du!!
Så søt Tilda :-)
Ønsker deg en koselig fredag!!

Anonym sa...

Hva koster en Tilda??? Syr du bade-Tilda??

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så nydelig tilda!
Hyllene var jo et bra kupp! Her er det ikke maling for tida, men hagearbeid. Selvfølgelig måtte det jo regne i dag... akkurat nå som jeg var så godt igang... Typisk! Men solen kommer sikkert snart tilbake, å da er det ut igjen:)
Ha en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Oj skal du male hus, da ser vi vel ikke så mye til deg fremover. Kjempejobb, men blir nok pent. Tildaen var så flott, har nettoppp fått en i posten så gleder meg til å sette den på plass. Syr også Tilda saker men har ikke hatt tid eller ninspirasjon i det siste så da ble det til å kjøpe ferdig. Ha en flott dag.
Klem