tirsdag 1. april 2008

Award:)

1000 takk til Liven
Kjempegøy å få denne awarden, men jeg tror de fleste har fått den, og jeg velger å gjøre som mange andre, nemlig gi den videre til alle som er innom hos meg:)
Mange som fortjener den, så hvis Du har lyst, så ta den med deg!
Bokhyllen min som jeg viste i et tidligere innlegg, er ferdig:)
Ble veldig fornøyd med den, men flytter stadig vekk på ting og tang, så sånn ser den ut nå..

Ikke så lett å ta bilder, den står nemlig i en SMAL gang oppe!

De fine kurvene fant jeg på europris...

Billige var de også:)

Dette gamle bildet er av min bestefar..

Tror han var omtrent 3 år på bildet...

Det er et av de fineste gamle bildene jeg har, og er veldig glad i det!

For øvrig betydde min bestefar utrolig mye for meg, han døde dessverre altfor tidlig, bare 67 år.

Nå er det 13 år siden, men jeg husker det som det var i fjor.

Minnene har vi hvertfall:)

Ønsker dere en fin dag:0)

Klem fra Lena

13 kommentarer:

Lene sa...

Ahh, jeg har sagt det før - men sier det igjen: Den hylla er bare knallfin??? Og så så flott den ble med både kurver og stasj :)

Verdens søteste bestefar, jo :))

Ha en fin kveld: )
Klem fra meg :)

-Mitt lille rede- sa...

Heia Lena :-)
Kjempefin blogg du har! Har kikket fra start til nå, artig med denne bloggingen :-)

Så fin bokhylla var da-det gjør seg virkelig med hvitt, møbler blir jo som nye.

Artig med gamle bilder fra tidligere generasjoner, jeg har mange på veggene mine jeg også, bestefaren din var en søt liten gutt :-)

Ha en fin tirsdagskveld!

Lene -Mitt lille rede-

elin1976 sa...

Jeg elsker gamle bilder og er en stor samler...jeg sambler på alle, ikke bare familie men mest det selfølgelig. he he
Nydelig hylle. Den var vedlig flott. Ønsker deg en fin kveld:O)

Lykke sa...

Nydelig hylle og bildet var jo bare helt utrolig koselig!

Kjempeflott gave fra din hemmelige venn, også.

Jeg er litt spent på neste nummer av BoligPluss selv, det var litt rart å se det lille bildet fra mitt kjøkken, så det blir nok veldig rart å se hele reportasjen. Men gøy og spennende også, selvfølgelig.
Ha en kjempefin kveld:)

Mummimamma sa...

Så fint bilde av bestefar, han var jo bare så søt.
Koselig med slike minner.

Hylla ble bare så fin, og de kurvene har Europris var jo kjempesøte.

Klart jeg vil ha deg med inn i min lukkede verden. Er glad du vil bli med jeg.

Ha en fortsatt fin kveld, klem

Karna sa...

Så utrolig nydelig bilde, heldig som har fått et slikt gammelt bilde av bestefaren din.

Kommoden ble jo kjempe fin der, greit med møbler som ikke er så brede av og til...

♥ H@rmoni ♥ sa...

Grattis med award! Koselig bilde!
Kjempefin som hvitmalt den bokhyllen, og de korgene var jo så søte inni der.
God helg!

Huset på toppen sa...

Hei!
Så nydelig alt var her da!!
Nydelig gave fra din hemmelig venn!
Gratulerer med Awarden:-)

Ha en fin helg!

liven sa...

Heisann!! Takk for i går!! Ønsker deg en fin helg:O)

Anonym sa...

kjempefint! Nå må jeg visst på Europris og se etter kurver, for det trenger jeg veldig!

Magdalena sa...

For et vakkert bilde, heldig som har en sånn skatt etter din bestefar...
Gratulerer med Award, det fortjente du! :) Ha en trivelig uke! ;O)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Guuud, for et skjønt bilde av din bestefar, alldeles nydelig. Hyllen er jo bare knallflott.
Ha en herlig uke.
Klem

h.espe sa...

Titter bare innom for å ønske deg en herlig uke!

Klemmer fra meg :O)