fredag 7. desember 2007

Julepynt






Vi plukker frem pynt til jul, litt etter litt... har ganske mye etterhvert, men så er det jo så lett for å kjøpe noe nytt hele tiden også! Altfor mye fint i butikkene om dagen..bare måå ha:)


Så er det verre hvert år når pynten skal bort igjen, for her er det dårlig med lagringsplass!!


Det blir trangere og trangere i eskene for hver jul som går!


Noen som kjenner seg igjen!?




Legger inn noen bilder av noen små ting jeg har kjøpt meg i det siste..


Litt får man vel unne seg;)

2 kommentarer:

Two sa...

Kjenner seg igjen ja..... trudde ikkje eg hadde bruk for meir eg heller, men etter sist jul har stilen endra seg litt, meir sølv og glas, og forsyne meg så har butikkane godt utval i akkurat det no, litt av et sammentreff,...eller....

Helene sa...

Ja, jeg kjenner meg veeeldig godt igjen.
Har som mange andre endret litt på stilen, så i dag hadde vi storopprydding i boden. Masse ble kastet og noe ble lagt vekk i en kasse som skal leveres på bruktbutikken som drives av misjonen. Da letter det litt på min samvittighet, og så kommer det muligens andre til glede.
Men sannelig er det ikke bare julepynten som tar plass. Blir av og til riktig flau over hva en tillater seg å spare på. Derfor ryddet jeg med hard hånd i dag. Det ble et flott lite lass som skal kjøres på søpla, og jeg er kjempeførnøyd når jeg får kaste noe. Liker rett og slett ikke å samle på ting som jeg innerst inne vet at jeg ikke har brukt for. Prøver av og til å si til meg selv: "Ha det du trenger, men treng det du har". Desverre ikke like lett å leve etter...