mandag 17. desember 2007

Syke barn

Ja, nå er det to dager til jeg skal ut igjen i det travle arbeidslivet igjen...og nå er begge de to minste barna syke:( Det er vel typisk! 6-åringen fikk ørebetennelse og feber i helgen, og minstejenta våkna med høy feber i går etter kvilen sin..
I dag hadde hun nesten 39 i feber når vi stod opp... Så da ble det ingen juleshopping i dag heller.
Nå håper jeg de blir bra igjen til onsdag, for jeg har ikke mye lyst å gå fra dem når de ikke er friske!

Det ser ut som det kan bli en travel uke.. Min svigerinne har bursdag i morgen, 40 år, hurra! Heldigvis er den store feiringen utsatt til i januar...Ellers blir det å gjøre seg ferdig med alt til jul, og endel førjulsbesøk blir det også..

Ønsker alle en fin uke!

3 kommentarer:

elin1976 sa...

uff det der er kipt når ungene er syke. Når prinsessa er syk så er jeg faktisk glad at vi bare har henne for jeg blir så bekymra. Å hun har vært mye syk. 27 pencelin kurer både for ørebetennelse, halsbetennelse og lungebetennelse og alt sammen skyldes at hun har astma. Nå disse siste årenen har hun klart å holde seg frisk så vi håper at dette er noe hun vokser av seg.
Lykke til med både jobb og barn. Masse klemmer fra Elin:O)

Kreoline sa...

Ikke kjekt med syke barn, men det følger med, så kommer det alltid når det passer minst. Så nydelig du har pyntet i heimen din, kos deg resten av uken.

Anonym sa...

Hei Lena helt ok det vet du, da linker jo jeg selvfølgelig til deg også

Ha en fin kveeld :)