tirsdag 11. desember 2007

Endelig ny hylle;)

Endelig fikk jeg laga meg en hylle over sofaen...mannen måtte ut og kjøpe en treplate og skjære til for meg, og jeg har malt..i lys antikk..syns det ble koselig:)


Enda mere plass til å sette dill og dall:) De store sølvkulene kommer fra Lunehjem....
Et glimt av den ene delen av stuen vår..den er ikke så stor, men den er da stor nok til oss... Som dere ser har vi rundtømmerpanel på veggene, og da vi flyttet inn for 2 år siden, var den mørkebrun! Huset var så forfallent av mangel på vask og vedlikehold at det nesten var ekkelt å ta fatt på det, men nå er det nå blitt hus av det. Panelen har jeg to strøk med hvit panellakk på, så det er blitt mye lysere og koseligere:)

Ha en fin tirsdag!


5 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Menn er veldig gode å ha når man skal fikse og ordne ting!! ... selv om jeg vet at jeg burde greid det selv... *blush*
Det ble fint!
Fortsatt god adventstid til deg!

Donnas Verden sa...

Hei

Hyllen ble fin:) Kjekt å ha et sted å pynte med dill og dall ja. Jeg synes det er så fint med rundtømmer, vi holder på å skal lage kjellerstue nede og der blir 2 av veggene i rundtømmer, men den er finest malt synes jeg, blir fort mørkt ubehandlet som du sier.

Kulene fra LH var veldig fine.

Fortsatt god uke til deg

Ingrid sa...

Veldig koselig med den hylla! Kos deg i stua di nå i adventstida! Deilig å være inne og tenne lys når det er kaldt ute! :)

Anne-Berit sa...

Hei,så trivelig du har det,så fint det ble med den hyllen:)Ha en fin fredag:))

My little footprints sa...

Hei!
joda, det trenger vi vettu! Masse av plass til dilldall :) Kjempefint ble det! Merker jeg trenger noen hyller til jeg også. Men bare jeg får opp den gedigende hylla jeg kjøpte på nettet for en liten stund siden, så blir det nok bra! :)
Ønsker deg en fin 3.adventshelg!
Klem fra Beth