tirsdag 26. februar 2008

Tirsdag....

Det ble fargerikt på spisebordet mitt i helgen, med disse fine tulipanene:)
En blomsterbukett gjør seg syns jeg!

Denne lille frøkna ble også til i løpet av helgen:)

Hun skal bo hos Liven.

Siden hun er så glad i blått og småruter, så passer nok denne godt inn der:)

Besøk hos min bestemor ...det ender ofte med at noe blir med hjem til meg:)

Denne søte lille skålen har jeg alltid likt, og nå er den kommet i hus!

Litt nytt i hyllen min også..

En søt liten fløtemugge med blomster, og litt "nytt" sølv:)

Her har jeg også min oldemor sin gamle salmebok, den har jeg tatt vare på siden jeg var liten jente..

Ha en flott uke alle som er innom hos meg!


14 kommentarer:

liven sa...

Å joda....her skal det skrytes!!!
Så fint det er i skapet ditt da:)
Nye fat har du visst fått??
Ha en fin dag:O)

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Så masse fint du har sydd fra tilda boka! Liven blir nok kjempefornøyd, tenker jeg:)
Slikt skal du til til sølvet ditt ønsket jeg meg i mange, mange år... men det ble desverre aldri noe skap på meg. Så jeg får bare leve uten;)
Blomstene er jo skjønne, og det er godt med litt farger på denne årstiden, når vi venter på vår!
Lykke til med teppet ditt!
Ha en finfin kveld!
Klem fra chatrine:)

Emmeline sa...

Tudelu: må jo bare få si at den kaninen din ble knallfin. Jeg har allerede sett den hos Liven og ble veldig imponert over den. Lekre farger og skikkelig koselig i fjeset:)
Skjønn skål og en lekker hylle du viser i dag også. Lekre ting.
Ønsker deg en fin tirsdag enten du skal se på fruene eller ikke:)

irina sa...

heia :)
Fin blogg :)
vet du ett slik lita skål ville jeg å hatt....NYDELIG !!!
Heldig er du :)
Velkommen inn til meg .

Huset på toppen sa...

Flott samleskap du har!!

Så flotte Tilda kaniner du lager, har sett den hos Liven,kjempeflotte farger,
Elsker selv både blått og rutete,

Mine nye Tilda kommer snart på min blogg!!

Ha en fin tirsdagskveld med eller uten "Frusrerte fruer"

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei å hei.
Så nydeleg kanin, dei er så søte:)
Skåla du har fått var skikkeleg koseleg, og skapet ditt var så nydeleg:)

elin1976 sa...

Nydelig kanin. Elsker kaniner. Holder på med litt sånn selv til å ha til pynt til påske. Så smart med fuglehuset. Jeg har en kanin men fulgehus i sink. Skal få bo på trappa vårs nå når våren kommer:O)

Verkstedet sa...

skjønn tilda figur!!!! og skapet var flott! koselig å få meseg hjem en liten skatt!
ha en fin uke videre!!!

h.espe sa...

Har nettopp vært innom Liven, og da ser jeg den mest nydelige kaninen noensinne..... Du er SÅ FLINK!!!!

Ha en fin, fin dag videre!!!

Klem :O)

My little footprints sa...

Hei Lena!
Så herlig hylle du har! Så mye fine ting! Kaninen din var jo bare helt skjønn ;) Så herlig å ha en bestemor hvor du kan få med vakre gamle ting hjem fra. Selv har jeg ingen bestemødre eller bestefedre som er i live. Skulle gjerne ha ønsket det, men den siste besteforelderen min døde når jeg var 6 år gammel. Heldigvis har jeg fått noe som er kjære minner som jeg alltid vil bevare. Jeg har noen gamle dessert skåler etter mormor og etter morfar har jeg seks rosemalte tre tallerkener. Jeg er veldig glad for at jeg har dette, morfar var en veldig flink rosemaler, og malte slike små trekister og slik. Nei, alt dette snakket om morfar, fikk meg til å tenke etter at jeg har ikke fått hengt opp denne tallerkenhylla mi! ;) Men nå har jeg jo en kjøkkenkrok til å henge noe opp på, så kanskje den skal få plass der :)
Ønsker deg en alle tiders dag!
Klemmer fra Beth

Hulda sa...

Så mye fint du viser i bloggen din, flotte ting du syr også. Jeg er også glad i søm, du kan jo titte innom. :)

Hilde sa...

Helledussen,Tilda'kaninen ble kjempe søt.. Morro å kunne lage så fine ting, ønsket jeg hadde tålmodighet til det.
Og den hylla di var kjempe fin og nydelig skål du har også. Er så koselig å se på så fine bilder av ting.. Nå blir jeg mer og mer inspirert til å prøve å sy meg en eller annen Tilda ;-)
Ønsker deg en finfin dag idag!!

Anita sa...

Så masse fint du har i hylla de! Veldig flott hjerte;o) Ha en flott helg! Klemmer fra Anita

elin1976 sa...

Her støvsuges det ofte to ganger daglig. Har ei prinsesse med astma....takk gud for sentralstøvsugeren!