søndag 11. oktober 2009

Lang stillhet...

Jeg snur meg og ser tilbake på sommeren...
Siden har det nesten bare regnet her på denne siden av landet:)
Har vært lenge stille her, men det har sine årsaker...
Først datatrøbbel, og siden har det vært en del sykdom i heimen...
Satser på at det blir bedre tider nå!
Denne rosen blomstrer forresten fortsatt!
Inne i lekehytten til ungene er det koselig å være..
De koser seg her:)

En skikkelig hytte må selvfølgelig ha nummer på seg:)



Den står plassert på haugen bak huset vårt...
Har fått plantet litt rundt den i sommer, så jeg er spent på hvordan det blir til neste år der:)

Ellers var det dårlig med bilder å vise i dag, må visst runt og knipse litt:)

Ha en fin søndagkveld!!









7 kommentarer:

Ocean showroom sa...

Det blomstrer faktisk her også! Skal si de rosene holder ut:)
Koselig lekestue!
Ha en fin kveld!
Klem, Lene

Nooria sa...

Så koselig lekehytte! Jeg har så lyst på en sånn til ungene mine også.

Mitt hvite hus sa...

Håper alt blir bedre nå...
Skjønne roser som fremdeles blomstrer...

Kjekt med en lekestue...
Ha en fin uke
Klem Kerstin

Gro sa...

Poppet tilfeldigvis innom, og ville bare si tittit! Koselig blogg! Klem fra Gro!

Viola sa...

Vad roligt att du vill var med på min konkurranse, hoppas du har en skön helg, klem VIOLA

Nina Lunde sa...

For ein utruleg flott blogg! :-)

Lenemora sa...

Koselig at du vil være med i trekningen hos meg!

Ha en fin uke!

Klem Lenemora