torsdag 9. juli 2009

Ferien nærmer seg:)

Litt bilder fra hagen igjen...
Dette ble tatt for en stund siden, da blomstret enda rhododendroen min her..nydelig var den!
På terassen har jeg pyntet litt også..koselig å sitte her, solen er her hele dagen og til godt ut på kvelden!


Kaffien blir nytt av nydelige Green gate kopper:)

Pioner kommer fra svigermor...og hun har lovet at hun skal dele med meg til høsten!
Ønsker meg veldig sånne i hagen min!
Oppdatering fra hagelivet kommer så snart jeg ha tatt noen nye bilder, det har skjedd litt i det siste:)
Ha en flott kveld!




2 kommentarer:

Datt sa...

Så koselig hylle du har på verandaen! Slik skal jeg ha en gang også, men akkurat nå er det vanskelig, blokka jeg bor i har "blikk-vegger" i oransje... sukk... :P

liven sa...

Så koselig hos deg at:o)
De hvite revebjellene er kommet i jorden:o)