tirsdag 24. juni 2008

Blomstringen over?

Syns blomstringen gikk så fort i år?!
Rhododendronen er ferdig for denne gang, men var et praktfullt syn når den stod full i blomst!

Masse gule busker rundtomkring i hagen..de har vokst opp overalt her:)

Må nok fjerne noen av dem...

Lupiner er noen av mine favoritter..men nå har det regnet i bøtter og spann, så de ligger strykflate alle sammen:(

Fantastiske farger!

Har også fått gave fra min hemmelige venn, men har ikke fått tatt bilder siden fotoapparatet mitt har bestemt seg for å slutte å virke!

Krise!!

Men jeg fikk to nydelige hjertekrus fra Sia, dere har nok sett dem:)

Ønsker meg flere sånne, så det skal jeg se om jeg finner...

I tillegg fikk jeg flotte servietter og luktetelys, (også fra Sia)

og et søtt hjerte med perler på!

Tusen takk min venn, jeg aner ikke hvem du er, men ble kjempeglad for gaven!!

Helt etter min smak:)

Ønsker dere en fin uke!

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så vakre blomster du viser. Ja litt vemodig når en plante er ferdig med blomstringen, tenker at det er et helt år til neste gang:=)

Høres ut som du har fått en flott gave fra din hemmelige venn:=)

Klem

liven sa...

Hei på deg!!
Så du har fått deg hjertekrus du heldiggrisen!!!
Kommer ut å drikker kaffe med deg jeg.......

See you:O)

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så flotte blomster og busker! tenk, hos oss har det så vidt begynt å blomstre... rosene har fått noen knupper, og syrinen står kansje i blomst om ei ukes tid. tenk så sakte det har gått hos oss denne sommeren. Enda er det ganske kaldt altså. Irriterende, for jeg kunne ønsket meg sommer. Den kom liksom aldri i år. Men det er jo enda tid igjen:)

Ha en fin ny uke1
Klem fra chatrine:)

h.espe sa...

Nå nærmer ferien seg med stormskritt, og jeg titter innom deg for å ønske deg en strålende sommer :o)

Selv starter jeg altså ferien på førstkommende torsdag. Da blir det først tur til Kiel (Magic og Fantasy), for så å dra to uker "hjem" til Hornindal. Gleder meg masse til å nyte late dager på hytta, gå turer i fjellet, og bare kose meg!!!

Nyt sommer og ferietid!!!!

Klemmer fra Hildegunn :o)

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Ja det er krise når fotoapparatet tar kvelden, men du får ønske deg eit nytt:)
Fine blomebilete du viser, og avogtil så skulle ein få tida til og stått stille slik at ein kunne nyte alt det fine som blømer:)
Ha ein fortsatt fin sommar:)

Lene sa...

Obsan. Kamerastreik? Bare krysse fingrene for at det snart blir ordnings med den saken igjen :) Høres iallefall ut som om du har fått en kjempefin gave.

Jeg også er glad i lupiner - men bare frøene igjen på mine her nå. Bare ett år igjen til neste gang, hehe ;) Godt vi har fått noen bilder, da - så vi kan nyte synet og minnet også midtvinters om vi vil :)

Ha en fin kveld, og ei god sommernatt :)

Klem fra Lene :)

Tulip sa...

Flotte blomster i vaser inne og ute i hagen!

Og koselig å få gave i posten, ja! Kose deg med en god kaffe eller te i kruset....